Anbefalte innlegg

Som sagt så slurer clutchen min, men jeg vet ikke hvorfor.

Bil: Golf GTI 16v (KR) 86-mod

Clutchen ble bytta for 1mnd siden, å jeg har ikke brukt den unormalt.

Likevell så slurer den når jeg f.eks drar bilen ut på gir i oppoverbakke, men jeg klarer fint å dra den til rundt 4000omdr uten problem.

wiren er ikke for stram

Lekker ikke olje fra simmerringer på girkasse eller veiv.

Noen som har peiling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant du ut hva som forårsaket sluringen? har samme problemet på min nå, ikke lenger siden jeg skiftet clutch også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant du ut hva som forårsaket sluringen? har samme problemet på min nå, ikke lenger siden jeg skiftet clutch også.

Nei, blei ikke klok på det. Har en liten teori om at det låg litt olje på clutchen når jeg monterte den.

I alle fall så slutta den plutselig å slure. Nå er bilen solgt, å han har ikke hatt mer problem med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt rart egentlig. Den sluringa som du hadde, den kom rett etter du bytta clutch? eller ca 1 mnd etterpå. jeg har kjørt med dette i ca 3 mnd tror jeg, så det kan ikke være at det har kommet olje på den under montasje. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt rart egentlig. Den sluringa som du hadde, den kom rett etter du bytta clutch? eller ca 1 mnd etterpå. jeg har kjørt med dette i ca 3 mnd tror jeg, så det kan ikke være at det har kommet olje på den under montasje. : klø :

Det kom rundt 3uker etter at jeg bytta clutch, så det er ikke mye hold i den lille teorien min.

Det slutta i alle fall et par tre uker etter at det begynnte å slure.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere vaska trykkplata før dere monterte ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.