#1 Skrevet August 22, 2015 Ønsker å kjøpe pre 88 speil til golf/jetta MK2. Altså typen som sitter "midt" på døra. Helst i nærheten av Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 23, 2015 jeg har i elverum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 23, 2015 Helvete. Var i Elverum for 2 timer siden. Da får det bli enda en tur den uka her da. Har du dørhåndtak til bakdører og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2015 hehe... såpass... har bare 3 dørs bil stående... Mye gir du for 2 speil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 23, 2015 De er strøkne eller? Glass og det hele? 300,- for begge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 23, 2015 må dobbelt sjekke om glass er hele i morgen osv.... 400kr tenkte jeg, begynner å bli vanskelig å få tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2015 Skrev det først jeg og, så det er helt greit det. Kommer innom på et eller annet tidspunkt i løpet av uka da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2015 gir deg beskjed i morgen her i tråden ang tilstand. kommer fra en 86 gti 16v... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 24, 2015 Vel. Speilene var lakkert svart, pluss har flasset litt... så da er det sikkert ikke så interessant..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 24, 2015 Hvis du gir et lite avslag så. Skal egentlig bare få en bil gjennom eu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 24, 2015 350kr da? Må jo skru di av og.... står på bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...