Anbefalte innlegg

driver å demonterer bunnpanna på min 03 a4 1.8t multitronic, står igjen med de 2 siste skruene som sitter inni girkassehuset, og lurer på følgende: det er jo et spor i svinghjulet en plass slik at man skal komme til bolten med 10mm kopp,men dette sporet dekker fortsatt over 10% av bolten slik at koppen ikke går på, er det slik på manuell kasse også??? jeg nekter å tro at jeg må ut med girkasse for å få løs de 2 siste boltene!!!

Er det noen som vet noe om dette???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell unbrako i midten av bolten slik at du kan bruke det for å komme til? Har bare gjort det på b7, men et kjekt triks å bruke vanlig unbrakonøkkel og sette den lange enden i og sette noe i den lille enden for å få litt moment.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hah,det har du faan meg rett i Jan,ble "litt" frustrert når jeg holdt på så jeg glemte helt umbrako'n i midten,da skal det vell gå bra ja:)

ImageUploadedByTapatalk1440446555.913123.jpg

Lurtepå hvor tungvint det gikk an å lage det når jeg hold på her ja,vurderte nesten å selge alle 5 vag'ene mine å kjøpe meg Kia!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.