#1 Skrevet Juni 13, 2005 Har noen bilder fra lørdagen som jeg legger ut... Styret rigger opp til treffet. IT-avdelingen er klar! Crusing... Klar til autoslalom De første festdeltakerne er klar! Bergenserne har planleggingsmøte for grillkvelden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2005 Hvis noen har bilder fra autoslalom, må dere legge de ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2005 Arvid, får du ut filmen fra autoslalomen? hadde vært gøy å sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2005 Har noen bilder fra lørdagen som jeg legger ut...Bergenserne har planleggingsmøte for grillkvelden... *kremt* *host* *hark* Stavanger og Bergen's medlemmer er tørste og klar for grilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2005 Arvid, får du ut filmen fra autoslalomen? hadde vært gøy å sett. Tror det er Tore som har den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2005 *kremt* *host* *hark*Stavanger og Bergen's medlemmer er tørste og klar for grilling Tørste var vi, og det tok en stund før den ble slukket Vi venter på mer bilder og film fra banekjøringen Legg ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2005 Tror det er Tore som har den... må jo være mulig å få den på nett? server plass til den skal ikke være noe problem bare han får den over på pcen. venter spent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2005 Jeg klarte bare 1 1/2 pils jeg i min dårlige tilstand den kvelden Men jeg var da med Skal se om jeg har noen bilder å bidra med, var ellers et kongetreff og gutta fra lokallaget er som alltid smilende og hyggelige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2005 Takker for ett kanon treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2005 må jo være mulig å få den på nett? server plass til den skal ikke være noe problem bare han får den over på pcen. venter spent Jeg har en del film fra Slalomen , skal jeg sende den til deg eller ? skal se om jeg får det til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2005 Audier: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 13, 2005 Her ligger 72 bilder fra helga. Alt fra autoslalom til utstilling dagen etter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 13, 2005 Mer Audi: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 13, 2005 Og VW ??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 13, 2005 Og VW ??????? Det kommer, det kommer... jobber med saken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 13, 2005 Jeg har en del film fra Slalomen , skal jeg sende den til deg eller ? skal se om jeg får det til. Hvor stor er filmen? klarer du å redigere ut min bil? viss den er over 150mb så tror jeg du må brenne den på cd til meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 13, 2005 Hvor stor er filmen? klarer du å redigere ut min bil? viss den er over 150mb så tror jeg du må brenne den på cd til meg. 60 mb, prøvde å sende men gikk ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 13, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 13, 2005 60 mb, prøvde å sende men gikk ikke har du msn? tviler på at det går over mail skjønner du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 13, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 13, 2005 -og her er vinnerene av utstillingen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 14, 2005 Takker for en kanon helg!!! håper å gjenta neste år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 14, 2005 Noen bilder fra Amanda senteret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 14, 2005 Flere bilder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 14, 2005 Enda flere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...