#1 Skrevet August 25, 2015 (endret) Original eksos fra turbo og ut gis bort mot henting. Må ha nye klemmere. Midtpotta er fjernet og er litt rust på den, men ingen hull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2015 Hei, har du mulighet til å sende et bilde eller? 41799440 ellers er det komplett orginalt? når må den senest hentes? =) Mvn Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2015 Hei, har du mulighet til å sende et bilde eller? 41799440 ellers er det komplett orginalt? når må den senest hentes? =) Mvn Anders Kan legge ut et par bilder her når jeg kommer hjem. Bør hentes snarest siden den står ute og tar plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2015 Kunne trengt en kat eller to, den venstre min rakler fælt.. (ja, ja, ja. Jeg vet jeg kan tømme den.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2015 Innmaten er fjerna på begge cattene BE Oppdatert første innlegg med bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...