#1 Skrevet August 25, 2015 Hei, Noen i Tromsø som er gode med VCDS? Trenger hjelp til å kode inn Westfalia slepekrok inn i hjernen til en Audi A8. Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2015 Har du mulighet for Teamviewer? Edit; Koble deg gjerne opp med telefonen som wifi, også ordner du teamviewer - Send meg PM med login, så kan jeg hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 3, 2015 Sorry for sent svar. Det eneste jeg ikke har fått til er å kode inn ACC på nytt, da den er parret med Westfaliaboksen (som den skal). Jeg trenger koden for å få muligheten til å kode inn ACC. Får opp at Modulen er ,incorectly coded, og ACC not available i dashbord display. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2015 Fikk til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2015 Så bra! Hva ble løsningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...