#1 Skrevet August 25, 2015 (endret) Følgende deler til Audi A4 B5 selges: - Girkasse 5 trinns kode DHW ( fwd ) - kr 300 - Frontlykter ( h4 pærer ) m/integerte tåkelys, baklys og blanke blinklys- kr 600 - Samco ladeluft silikonslangesett ( 1.8T ) - kr 600 - Instrumentpanel - kr 600 - Original grill - kr 300 - Tårnbeinstag bak ( kun fwd ) - kr 300 - Komplette drivakslinger ( fwd ) - kr 400 - Ledningsnett med hjerne fra 97 model AEB motor - kr 500 - Original intercooler - kr 200 Kom med bud, ønsker bli kvitt dette før vinteren! Alt som ikke er solgt kan selges samlet for kr 1500/bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2015 (endret) Noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2015 (endret) Hei Veldig innteresert i eksosen med bsr downpipe hvliken stand er de i? er sveisen fine for rust? er også innteresert i clutch settet ditt men vet du om de passer på en 1.8t ANB motor med girkasse kode EHV? er også innteresert i shortshiften som du selger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2015 Eksosanlegget er noen år, men er i bra stand. Det er ikke noe problem med rust i sveisene. Både downpipe og eksosanlegg er av høy kvalitet. Jeg vil anta at clutch settet passer på alle 1.8t motor, men jeg kan ikke si dette helt sikkert. NB! Dette er en sports clutch og tåler mye hk så du vil ikke få like mye girshifter som orginal clutch. Hvis du skal på hovedtreffet kan jeg evt ta det med dit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2015 Jeg tar hjerne med el nett, er det 2 kontakter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2015 Eksosanlegget er noen år, men er i bra stand. Det er ikke noe problem med rust i sveisene. Både downpipe og eksosanlegg er av høy kvalitet. Jeg vil anta at clutch settet passer på alle 1.8t motor, men jeg kan ikke si dette helt sikkert. NB! Dette er en sports clutch og tåler mye hk så du vil ikke få like mye girshifter som orginal clutch. Hvis du skal på hovedtreffet kan jeg evt ta det med dit. De høres bra ut. Jeg skal ikke på hovedtreffet selv men brodern min skal og har sakt han kan hente for meg. Sender deg en PM senere i dag når jeg har fått snakket mer med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2015 Hvor langt er det kjørt med clutchsettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2015 Clutchsettet er solgt ( blir solgt på lørdag ). Hvor langt er det kjørt med clutchsettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 29, 2015 Sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 29, 2015 Ja, delene er hentet fra en sedan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 30, 2015 Pris på bare eksosmanifoil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 30, 2015 Selger kun motor komplett, dvs bare eksosmanifoil selges ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 31, 2015 Bilde av frontfanger og bakfanger? Send gjerne på pm da jeg alltid glemmer å sjekke kjøp og salgstråder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 31, 2015 Den bagasjeromsmatten, er den 100% fit eller ? Bilde av den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 31, 2015 Den bagasjeromsmatten, er den 100% fit eller ? Bilde av den ? Denne er spesialtilpasset Audi A4 sedan, passer 100%. Lagt med et litt dårlig bilde i andre innlegg i denne tråden. Den trenger en rask vask. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 31, 2015 Denne er spesialtilpasset Audi A4 sedan, passer 100%. Lagt med et litt dårlig bilde i andre innlegg i denne tråden. Den trenger en rask vask. Tar den for en hundrings:) ruller du den sammen og sender? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 31, 2015 Farge på støtfanger? (er ute etter mørkeblå) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 31, 2015 Regner med at elnettt med hjerne som du har er gamle typen med 5 plugger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 1, 2015 Farge på støtfanger?(er ute etter mørkeblå) Støtfangeren er mørk grønn metallic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 1, 2015 (endret) Regner med at elnettt med hjerne som du har er gamle typen med 5 plugger? Det er 2 plugger inn til hjernen og 4 plugger inn i bilen + 1 plugg til sensor inn i boksen hvor hjerner sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 4, 2015 Fortsatt noe deler igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 22, 2015 Alt som ikke er solgt kan selges samlet for kr 2500/bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 22, 2015 Hvilken års model er bak fangeren fra? sedan eller avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 23, 2015 Hvilken års model er bak fangeren fra?sedan eller avant? Den er fra en 96 modell sedan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 25, 2015 Hei! Jeg trenger framskjermer(høyre og venstre) til en s4 b5 98(avant) pre-lift, men er usikker på om a4 passer på s4? veit du noe om det er samme skjermer på a4 og s4? regner med at din bil er pre-lift? send gjerne et bilde hvis du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...