Anbefalte innlegg

Da jeg kom hjem fra jobb i dag så var alle 4 rutene på S4'en nede. Det regnet selvfølgelig også så den var blitt litt våt inni.

Jeg vasket motorrommet i går så jeg tenker jo at det kan ha skjedd noe der. Det regnet også i går så jeg antar det er noe fuktrelatert.

Hva tror dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

feil på låsekasse i førerdør ? styrer vel alle vinduer ? hadde det samme på en Allroad jeg eide før, og skjedde når den sto parkert sånn uten videre.

men du kan kjøre de opp igjen og alt virker som normalt eller ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette nevnte bilverkstedet også, jeg får nok bare se om det skjer igjen. Alt funker som det skal...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for meg skjedde det igjen, trodde det bare var en gangs greie. Godt jeg hadde garasje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også hatt det problemet, årsaken den gang var dobbelt-releet bak deksel på venstre side av førerens føtter. Altså nede ved gulvet under A-stople.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du lekkasje der, kan myye moro skje. Har akkurat tettet det selv, måtte ha av forskjerm og fylle alt med tectyl ovenfra! :P

Mitt ABS-relé og dobbeltreléet har fått masse irr, får rense så bra som mulig. Komfortreléet sitter ved siden av ABS'en, (ABS er det med sikring!) og jukset tidvis og sørget for å tappe batteriet.

En gang lukket soltaket seg idet jeg og en kollega svingte inn på parkeringsplassen på bestemmelsesstedet, han lurte på om bilen visste hvor vi skulle.. :P Det skjedde aldri igjen. Kan nok være mange elekrisitets-gremlins i disse!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.