Trenger en coil og innsugsslange til S6 AAN

Anbefalte innlegg

Trenger litt småting for å få bilen kjørbar, funnet en defekt coil (2.2 AAN) så det hadde vært fint om noen hadde en liggende som fungerer, mange har vel skiftet ut disse originale coilene. tenke å gjøre det samme selv men ikke akkurat nå.

Ønsker helst kun en coil om det lar seg gjøre.

 

kjørte noen km hjem på fire sylindere og antar dette er grunnen til at innsugsslangen plutselig var revnet rundt turbo, motoren ristet endel mer en vanlig :o

Så trenger derfor slange fra LMM til turbo uten sprekker, kan også være uoriginal sålenge den passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 5 coiler som du kan få kjøpe, der mest sannsynlig en er gåen =) har også innsugsslange

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager sent svar, mulig det er noe mere feil med bilen. jeg tror ikke lengre det holder med coiler og innsugsslange for å fikse problemet, så jeg må vente litt med å handle for mye deler til jeg vet hva og hvor mye som trengs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.