#1 Skrevet Juni 13, 2005 Sikkert sett den før, men det er jo like greit å nevne det igjen! http://www.putfile.com/media.php?n=SRgtiFIRE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2005 Brann er alltid skummelt!! Opplevd motorbrann selv, ene gangen reddet 1,5l sprite meg! andre gang et Co2 apparat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2005 satan hvor fort brannbilen kåm...er jo ikke så lenge siden dette...10mai..var ikke det på fredagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2005 satan hvor fort brannbilen kåm...er jo ikke så lenge siden dette...10mai..var ikke det på fredagen? Lenge siden du sjekket kalenderen På fredag var det den tiende ja, men juni Ja brann er noe dritt, kansje jeg skal stikke å hente ett lite apparat i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2005 Blir jo ikke akkurat bedre av å åpne alle dører for å få god trekk...... personlig har jeg slukker i alle mine biler, har hatt ledningsbrann en gang.....skummelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2005 Lenge siden du sjekket kalenderen På fredag var det den tiende ja, men juni Ja brann er noe dritt, kansje jeg skal stikke å hente ett lite apparat i morgen satan,hmm,ja sei det...e ikke heilt med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2005 Har vært posta før denne her.. Synd å se en slik bil gå opp i flammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...