#1 Skrevet August 26, 2015 Hei. Etter det ble ras på motoren min så trenger jeg litt nye deler... Komplett topp med innmat og originale stempler Fordel om topp allerede er portet eller overhalt men ikke ett krav.. Skal på rudskogen så håper noen har og kan ta med! Mvh Michal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 27, 2015 Har topp om du ikke får tak i på treff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 27, 2015 Helt orginal eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 28, 2015 jepp det er den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2015 Da har jeg vært innom jonus en tur og han kan redde toppen så trenger ikke ny heldigvis :-) Stempel er også skaffet ser det ut til :-) - - - Updated - - - Da har jeg vært innom jonus en tur og han kan redde toppen så trenger ikke ny heldigvis :-) Stempel er også skaffet ser det ut til :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2015 Slett litt mld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...