#1 Skrevet August 27, 2015 Ønsker å kjøpe motornett fra 83-modell Golf GTI. Nett fra 83 eller nyere cabriolet GLI kan også være interresant. Trenger også lys-ledningsnett foran og bak. Må være i god stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2015 Skal se hva jeg har liggende,mener på jeg har noe lys-nett ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2015 Skal se hva jeg har liggende,mener på jeg har noe lys-nett ihvertfall. Supert! Ser du etter et lysnett bakover også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2015 Supert! Ser du etter et lysnett bakover også? Det kan jeg gjøre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2015 Jeg fant lysnett bakover, er vel også noe ledning til bensinpumpe der også. Trenger du strøm sentralen? Har to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2015 Jeg fant lysnett bakover, er vel også noe ledning til bensinpumpe der også. Trenger du strøm sentralen? Har to Har sikringsboks, men om begge dine er i god stand og du bare trenger 1 kan jeg ta en jeg også. Sender du meg en pm med pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2015 Har sikringsboks, men om begge dine er i god stand og du bare trenger 1 kan jeg ta en jeg også. Sender du meg en pm med pris? PM sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...