#1 Skrevet Juni 13, 2005 Er ute etter 1 par med gule koni. Altså ikke 4,men 2. Selges dette noe sted eller selges det bare hele sett? Eventuellt hvor kan dette bestilles? Mvh. Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2005 Det kan sikkert din lokale vag-forhandler skaffe. De gjorde det for meg. De bestiller dette fra Hafnor, så om de ikke vil bestille det for deg så kan du sikkert ringe hafnor selv og plage de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2005 Du tenker da på f.eks 2 stk foran osv? Ja det er mulig ,de selges vel som par altså 2 stk. Ta kontakt med http://www.rodin.no så får du god deal hvis du sier at du er medlem her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2005 Du får kjøpt Koni stykkvis, er vel ikke noen "sett" der med mindre du kjøper komplett sett MED fjører... Som nevnt Rodin har, og du får 25% rabatt der er det vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2005 Jeg kjøpte to stykker fra Rodin, og da var det snakk om to løse dempere de solgte, og ikke noe sett eller pakke med to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2005 Jeg ble vidresendt derfra til en lokal forhandler i Moelv. 1500,- pr demper. Engs Bil og Deler i Moelv,Ringaker. har vi rabatt der og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2005 Jeg ble vidresendt derfra til en lokal forhandler i Moelv. 1500,- pr demper. Engs Bil og Deler i Moelv,Ringaker. har vi rabatt der og?(mjøsa) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2005 Jeg ble vidresendt derfra til en lokal forhandler i Moelv. 1500,- pr demper.Engs Bil og Deler i Moelv,Ringaker. har vi rabatt der og?(mjøsa) Presiserte du at du var medlem i VACN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2005 Nei,gjorde ikke det. Skal jeg ta en telefon for eventuellt høre om de har noe rabatt for oss som er medlemmer? Regner med de har svar på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2005 Rodin har 25% rabatt til oss klubbmedlemmer, så ring de på nytt og si at du er medlem i klubben og at vi har avtale hos dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 14, 2005 Jeg fikk visst 30% jeg etter som det jeg fikk opplyst.Netto forhandlerpris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 14, 2005 Eg handla 2stk Gule koni hos http://www.ebcbrakes.no for 3000kr og det er inkl. frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...