MF ratt til GOLF VI i Touran 1T2?

Anbefalte innlegg

Hei,

Passer sportsratt med MF fra Golf VI i en Touran 1T2 uten koding og annet styr?

Tror det er ett slikt:

bild-62299.JPG'

I bilen pdd sitter det ett:

MFSW_guziki_DSG.jpg

NB! Uten f1 giring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bytta til mk6 ratt i Passat b6 som i utgangspunktet hadde det nederste av rattene du viser over.

Nå vet jeg ikke 100% for Touran, men jeg måtte bytte rattstyremodulen og kode denne.

Alle knappene virket heller ikke i kjørecomputern av samme type som vist på bildet(med rød skjerm), fordi det aldri har blitt levert i samme bil. Så "back" og "meny-pil til venstre" hadde ingen funksjon.

Kan også variere hva som fungerer av radio-styring avhengig av spillern din tror jeg.

Jeg måtte også bytte slepering siden jeg har 2007 modell og "gammel" type slepering som ikke støtta alt på rattet.

Hadde også et stort problem med airbag, pga min orginale airbag hadde to tennere. Det som fulgte med mk6-rattet jeg kjøpte hadde bare en. Men f.eks to år nyere Passat har en orginalt, så der hadde det ikke vært noe problem.

Ikke sikkert alt dette er trøblete på bilen din, men noe å tenke over og evt sjekke ut ihvertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo derfor jeg spør, slike ting som gjør meg usikker. Tipper jeg lar være, heller får tak i ett GTI/R-Line ratt til golf V/1t2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En på face gjorde det på 2008 modell På Norwegian touran owners group Marius Gulbransen heter han

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.