#1 Skrevet August 31, 2015 Hei, noen som veit hvliken gasswire som passer rett på for eksempel Furans innsug på Audifemmer 20vt? Helst uten å måtte skjøte. Gjerne med delenr om noen har såpass oversikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2015 Mener at wire fra 2.3 20v kan brukes men husker ikke 100% ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2015 Har evt en wire fra 20v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2015 es tuning skaffa detta til meg en gang husker jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2015 Flere tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 7, 2015 Hansen motorsport har vell, og så leste jeg på et engelsk forum at kabel fra audi 80 1.8s skulla passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 11, 2015 Han har desverre ikke. Får teste ut litt forskjellige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 13, 2015 Es fikk vel fra mtm den gangen, er vel forhandler av mtm i bergen som sikkert skaffer det for deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 13, 2015 Hadde en på mitt originale mtm innsug på gamlebilen, denne wiren hadde et org audi delenummer på men det aner jeg ikke hva var. Kunne du sjekket om det er delenr på din wire Erik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 13, 2015 Har ikke lengre desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2016 Flere tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...