#1 Skrevet Juni 13, 2005 Ble litt usikker nå, har skrevet opp for lenge siden at det er VW-Audi treff på Rudskogen den 30-31. juli, men ser ingen steder at dette er annonsert? Hverken under "treff" eller østfolds lokallag? Husker heller ikke hvor jeg så at det var denne datoen... Er det i tilfelle Østfold lokallag som står for dette? Og er det evt. mulig å legge ut en tråd om dette treffet, gjerne med litt info rundt omkring, pris på inngang, banekjøring osv, krav til kjøring o.l. ? mvh Kent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2005 Er vel klubbens bane/utstillingstreff du tenker på da.. Du har helt sikkert sett det i terminlista i Treffpunkt eller på hovedsidene Terminliste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2005 Er nok godt mulig det var der jeg så det ja Stod fint lite med info på terminlista også, men det kommer vel noe mer etterhvert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2005 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=28163 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2005 Den er flott! (Kom jo også etter at jeg etterlyste den da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...