#1 Skrevet Juni 13, 2005 Noen andre som har montert Koni høydejusterbart senkesett på Golf IV? Fikk dette montert forrige uke og det å si at det senket mye er vell en kraftig overdrivelse Står nå i bunn og bilen har grei nok høyde, men det hadde aboslutt ikke skadet om den hadde vært ett par cm lavere... Nekter å tro at den er noe særlig mer senket enn rundt ca 50 mm og det synes jeg er svært lite. Er jo tross alt snakk om sett som veil koster over 12'! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2005 Nå har ikke jeg noe personlig erfaring med komplette Koni-sett, men ut fra http://www.koni.com ser det ut til at de fleste justerbare sett ikke blir noe lavere enn 50-60mm. Hva er delenummeret på settet du har montert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2005 Prisen sier ikke noe om senke mulighetene... Öhlins til 50k+kr senker heller ikke mer (med mindre du ber om det...) EDIT: (I følge koni katalogen så skal settet ditt senke F:45 / B:40 http://www.koni.com/_cars/_suspension/details/volk_224.html) Feil kit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2005 Er ikke det settet jeg har men dette Vet det står 45/40 men det var jeg 100% sikker på kun var TUV godkjent høyde og ikke max senk Isåfall så er det jo bare å si at jeg nesten har kjøpt katta i sekken..... for da kunne jeg like godt ha kjøpt ett sett med fast senk til halve prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2005 fra koni sida som var linket til: "If drive shaft diameter > 42mm the maximum permissible lowering is not to exceed 30-35mm. Further lowering could lead to drive shaft / anti-roll bar damages." så det skal vel gå lavere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2005 Er ikke det settet jeg har men dette Vet det står 45/40 men det var jeg 100% sikker på kun var TUV godkjent høyde og ikke max senk Isåfall så er det jo bare å si at jeg nesten har kjøpt katta i sekken..... for da kunne jeg like godt ha kjøpt ett sett med fast senk til halve prisen var det rustfritt? 12 k har du vel ikkje betalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2005 Tja... om det er rustfritt eller ei skal jeg ikke si 1000% sikkert, men for meg så ser det rustfritt ut og har også lest andre steder at det skal være det så ikke vet jeg Betalte ikke 12000 nei, vi får 25% hos Rodin. Slik ser det ihvertfall ut med Koniene skrudd i bunn: (beklager at enkelte bildene nå går igjen i flere poster) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2005 Stakkar. Jeg føler med deg Tord. Det er forferdelig når man betaler såpass mye og ikke får den senken man forventer. Men er fjærene ferdige med å sette seg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 15, 2005 Har ikke kjørt særlig mye med bilen så det er mulig de setter seg litt, men det er vell uansett ikke særlig mye Synes bilen har grei nok høyde iogforseg, MEN det at det ikke KAN senkes mer irriterer vettet av meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...