#1 Skrevet September 1, 2015 Hei! Som tittelen sier så ønsker jeg å kjøpe Audi s2 coupe motorfester. Di som sitter på blokka i aluminium. Slik at jeg for tilpassa diesel blokka mi, i min S2 coupe. Takk for svar! Mvh Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2015 Er det samme som 7a så har jeg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2015 Det vet jeg ikke, kanskje noen andre vet? vet i vertfall at aan passer ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 5, 2015 3b eller aby motor du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2015 3b, aby, 7a, adu spiller ingen rolle:) så lenge det er fra en small chassi og skal i en:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2015 Da kan du jo ta ifra en 2.3 10v audi 80 og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2015 Jeg har liggende :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 6, 2015 Har muligens fått skaffet tar kontakt hvis ikke det blir noe, takker for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...