#1 Skrevet September 2, 2015 Ønsker å kjøpe det lange røret som kjøler turbo. Om det er tilførsel eller retur husker jeg ikke, men den som går bak regreima. Kan være at jeg trenger begge to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2015 Har der røret meina i . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 2, 2015 Kan du sjekke opp i det og gi meg en tilbakemelding? Har en annen og som mente han hadde, skulle få svar og pris imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 3, 2015 Jeg har også ett slikt ett =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2015 Både til og retur? Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2015 både tur og retur ja, fra AAN, bud =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 5, 2015 Har sendt deg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...