#1 Skrevet September 3, 2015 Finnes det noen andre typer til denne motoren enn varmeelement som skrus fast i blokka? Kunne tenkt meg en som varmer kjølevannet og har sirkulasjonspumpe (dersom det er å få). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 3, 2015 http://forum.vacn.no/showthread.php?245401-TOMT!-GRUPPEKJ%D8P-Skikkelig-motorvarmer!-%28Vannvarmer-m-pumpe-80%B0C%29&highlight=frog Slik type kan jo være noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 4, 2015 Se der, ja. Ikke dumt Har en kollega fra Tyskland, så da får jeg han til å handle en slik til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 4, 2015 Har selv DEFA's olje-kontaktvarmer for BFB, og jeg synes ikke det er noe særlig forskjell mellom den og effektiviteten til blokkvarmeren i S4'en. Fint og varmt kjapt og gæli! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 4, 2015 Har selv DEFA's olje-kontaktvarmer for BFB, og jeg synes ikke det er noe særlig forskjell mellom den og effektiviteten til blokkvarmeren i S4'en. Fint og varmt kjapt og gæli! Jeg finner kun blokkvarmer til BFB på Defa sine sider? Uansett så får jeg varmeren fra gruppekjøpet for ca. tusenlappen, så blir det nok den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 4, 2015 Vi kan levere webasto/eberspr. bensinvarmer, men dette er det høy pris på. Ring 61279797 for mere info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 4, 2015 Ser at vannvarmeren er en svært god løsning, ikke minst økonomisk! Har denne fra DEFA, og den er festet på siden av oljepanna med en klemme bak bolten på motorfestet. Enkleste monteringen jeg noensinne har vært borti! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2015 Ser at vannvarmeren er en svært god løsning, ikke minst økonomisk! Har denne fra DEFA, og den er festet på siden av oljepanna med en klemme bak bolten på motorfestet. Enkleste monteringen jeg noensinne har vært borti! Har hatt slik type motorvarmer på C4, og var ikke videre imponert over effekten. Vil tro at vannvarmeren er en meget god løsning til en hyggelig pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...