Anbefalte innlegg

Noen som har råd om sider der en kan skaffe de fleste av deler til S6 C4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ECS tuning har en god del originaldeler til Audi i alle fall, bestilt mye forskjellig der :) Ulempen nå som dollaren er så høy er at i en del tilfeller blir det dyrere enn Møller når frakt og moms er betalt..

Bestilte lys/cruise control hendel derifra i sommer til ok pris, men når jeg sjekket vindusvisker-mekanisme så ble totalen ca 500kr dyrere enn Møller som hadde på lager i Oslo :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva for noen deler skal du ha til s6 en?

har god erfaring med handling til disse bilene =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger litt foringer bak.

staget til cruise control som går til gass spjedet knekt så vet ikke om eg må ha hele vakum klokka eller bare staget.

Har også en lyd i mellom aksel som eg lurer på om kan vere noe lager i inngående på diffen, i tilegg til en liten lekasje fra diff ved venstre driv aksel.

Ny utv temp måler eller ny pære til den da den ikke lyser.

Ny ekspansjons tank til kjølevæske

det var det eg kom på i farta nå, hadde vert fint å finne en sider der ting ikke kostet skjorta :P

handlet litt foringer fra en på face, men han ville ikke si hvor han kjøpte de :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.