#1 Skrevet September 4, 2015 (endret) Hei. Etter at jeg nå har solgt min Tiguan i original stand så står jeg igjen med et komplett H&R low senkesett (29029-1). Det passer til flere biler enn bare Tiguan, Touran, Golf, etc... (må evt sjekke opp hvilke andre modeller det kan passe på også) Settet er komplett og fri for skader, ligger i original embalasje, medfølger TUV papirer, justeringsverktøy, vasket og rengjort vår og høst så justeringsmutterene går lett, aldri blitt vinterkjørt da bilen har kjørt med originalt understell da. Ny pris kr: 12990,- Brukt i 2 sommersesonger og selges til under halv pris. Kr: 6000,- (om det skal sendes betaler kjøper frakten!!) Her et bilde av hvordan det ser ut på bilen jeg hadde. Og her sammenlignet med en original Tiguan. (NB: her var ikke settet justert i bunn) Og slik ser det ut, dog dette er bilde fra da det var nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 23, 2015 Høst pris: 5000,- Dette er under halv pris!! Løp og kjøp eller del videre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2016 Høst pris: 5000,- Dette er under halv pris!! Løp og kjøp eller del videre Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...