UTGÅR: Ønsker å kjøpe bunnpanne og motorfester.

Anbefalte innlegg

Da ser det ut som om jeg har fått tak i en bil som det nesten er umulig å få tak i ettermarkeddeler til.: haha :

 

Det er noe så sjeldent som en 2004mod Audi A4 1,9TDI den har motorkode AWX/AVF

 

Jeg har en bunnpanne som er feil på den, og det resulterer i at fremre motorfeste ikke kan festes i bunnpannen. Det er ingen problem å fine nye panner som "passer" til denne men de er feil.

 

For å si det enklest mulig jeg må he en panne med delenr 06F 103601 CF Man får ikke opp noe om man googler dette heller og det er sjelden.

 

Kan selvsagt kjøpe den på møller til 3000,- men siden detter en en billig bil vil jeg helst unngå det.

 

Jeg tenkte også å bytte motorfester men de var det også lite av på bruktmarkedet. Delenr på disse er høyre siden 8E0 199 379 AG og venstre siden 8E0 199 379 BF. Det ene er elektrisk. Disse er nærmest umulig å finne på ettermarkedet virker det som, men med tanke på hvor vanlig disse bilene er synes jeg det er rart.

 

Om noen har disse delene så er jeg int i å kjøpe de, eller om noen er bedre en meg til å søke etter deler på EDB-apparatet så tar jeg gjerne imot tips til steder som har disse delene. Jeg har brukt endel tid på nettet for å lete så jeg står liksom litt fast....kan selvsagt kjøpe nytt på møller men på en bil i 30 tusen kroners klassen så blir det litt for dyrt.

 

 

Har oppdatert siste post, denne utgår!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er skikkelig på villspor, men kan det være samme motor som i Passat? Mener at min 2004 passat hadde motorkode AVF.. De bør det iallefall være en drøss av vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg er skikkelig på villspor, men kan det være samme motor som i Passat? Mener at min 2004 passat hadde motorkode AVF.. De bør det iallefall være en drøss av vil jeg tro.

 

Ja det er nok det, men problemet er at bunnpannen ikke er lik. Den jeg skulle hatt har 3 hull for feste av fremre motorfeste på venstresiden to helt fremme og ett lenger bak, mens en del av de andre har 3 skruehull i front der man kan feste en braket/motorfeste fast. Det er den bunnpannen alle billig delebutikker kan tilby med og uten hull for oljesensor. Når jeg søker med reg nr i nettbutikkene kommer det også opp flere bunnpanner men ingen av disse er riktig.: klø : slik er det også med disse motorfestene.

 

Jeg har fått tak i to bunnpanner til nå men ingen er slik den jeg skal ha. Den som står på bilen er også en slik som er feil, da det har nok vært en front skade på bilen tidligere og da har nok motorfeste og bunnpanne fått seg en trøkk.

 

Jeg hadde nok ikke trodd at det kulle vær vanskelig å skaffe en slik til en Audi A4 1,9 tdi men det er det altså, så enten får jeg lage et nytt feste som passer den jeg har eller så må jeg gå på møller og betale 3 lapper. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har en AVF delemotor stående,etter ett motorbytte for noen år siden.

Kan sjekke dette i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har en AVF delemotor stående,etter ett motorbytte for noen år siden.

Kan sjekke dette i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det hadde vert fint om du sjekket.

 

Men det må nok være en bunnpanne fra en motor som har stått i en Audi A4 B6 for å være rett, de som står på Passaten o.l. er ulik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det hadde vert fint om du sjekket.

 

Men det må nok være en bunnpanne fra en motor som har stått i en Audi A4 B6 for å være rett, de som står på Passaten o.l. er ulik.

 

Det var desverre fra en AVB,i fra Passat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tak i en komplett dele motor med alle delene så da trenger jeg ikke dette lenger! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.