#1 Skrevet September 4, 2015 Noen som vet om det går ann å få ta i thermo call til denne? Webasto tt-v! ll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2015 Ja, har samme i Touranen. Monterte thermocall ifjor; dyrt men verdt penga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 5, 2015 OK:-) Hva kostet dette? Gjorde de alt på verksted,eller monterte du selv? Jeg har en 2004 mod. Golf,1.9tdi, så det er begrensa hva jeg gidder å koste på den i og med at den er så gammel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2015 Mener jeg betalte 5000,- for gsm-modulen ferdig montert på autorisert Webasto forhandler. Ikke merkeverksted da de priser seg høyere og heller ikke gjør dette ofte nok. 8 år gammel Touran 1.9TDI. Grunnen til at det ble ekstra dyrt var at dieselpumpa og brennkammeret også var gåent og måtte byttes (typisk feil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2015 Okei,da blir det kansje ikke så galt hvis det er i orden på min. Så jeg får sjekke litt rundt på priser. Takk for info:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...