#1 Skrevet Juni 13, 2005 Er det noen som vet om dette går ? vet ikke innpress. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2005 Det går antageligvis ikke. Jeg har 8,5x18, et 35, og det er såvidt det subber i ene hjulet bak og en antydning på ene foran. Hører det ikke, men kan se at dekksiden blir litt støvete etter å ha kjørt av og til. Jeg vet det er noe mer plass innover, men ikke mye, men nok til at 245/30-20, et 38 går på. Men da er det under en millimeter klaring til bærearmen foran. Egentlig litt rart, siden TÜV-papirene på felgene sier at 255/35-18 er godkjent på bilen min. Men mulig de bare tenker på rulleomkrets, for det går ikke på bilen med de felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2005 Kan legge inn litt flere dimensjoner: 8,5x20" ET38 med 245/30-20 går fint. Med høyere ET hadde dekket tatt i hjulopphenget. Er 0.5mm klaring! 8,5x18" ET32 med 245/40-18 Michelin (breie, "rett" hjørne") går fint, men kan subbe litt i STORE dumper med god fart. Har kanskje subbet 2 ganger på 4 år... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2005 Har vært å sett på felgene nå, ET er på 15. De står på en S6, men siden bilen ikke er senket så går det bra. Så får da vente til jeg finner noe nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...