#1 Skrevet September 5, 2015 Hei! Har hvert å fått litt mere gamp i audien idag, fikk samtidig kodet om så egr ikke lengre er i ecu. Lurer da på hvor det er smartest å blende den, nede ved eksos manifoilden eller oppe ved spjeldet ? Takk for svar på forhånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 5, 2015 God ide å blende egr! Eg pleier å blende egr på begge sider av egr ventilen. Sånn at eg er sikker på at eg ikkje mister turbotrykk. Veit jo aldri om ventilen "fiser" litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 6, 2015 Lurer på å gjør dette selv. Når du kodet vekk egr, var det i form av programvare (chip) til ecu. eller gjor du det i vagcom? Tar du og vekk DPF på din bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 6, 2015 Dersom EGR er kodet bort vil den ikke lengre åpne, så den er blendet. Du trenger ikke å sette inn noe blendeplate. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 6, 2015 Får man bilen gjennom EU-kontroll uten EGR/DPF ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 6, 2015 EGR er ikke noe problem. DPF / erstatningsrør vil øke lydnivået noe og utslippene vil bli noe større. Men tviler på dette oppdages. Er det erstatningsrør så kan dette oppdages da det er stor forskjell fysisk på DPF og erstatningsrøret. Men pr.idag så har vi ingen kunder som har blitt "avslørt" på EU. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...