Anbefalte innlegg

Hei.

Hadde bilen på EU, fikk noen feil og hadde den på verksted for å sjekke opp det. Da fikk ikke verkstedet (Mekonomen) kontakt med ECU, etter gjentatte forsøk fikk jeg beskjed om å prøve ett annet VAGCOM instrument. Fikk lånt meg 2 forskjellige, begge ga beskjed om ingen kontakt med deler tilknyttet ECU. Bilen starter og går som normalt, men tenkte at det var verdt å prøve en ny ECU.

Nypris på denne var 18´, så det utgikk rimelig fort. Fant dog en brukt på Ebay. Har nå montert den, og nå vil ikke bilen starte (hoster halveis igang og så stopper). Har typisk nok ikke VAGCOM tilgjengelig for å se om jeg får kontakt. Men er det noe annet jeg kan gjøre/resette den nye ECU før jeg returnerer den?

Om noen har ECU liggendes som enten kan lånes eller selges, gi meg gjerne beskjed!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har kodet inn den nye ECU som du kjøpte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har vi fasiten tenker jeg : haha : Tenkte det bare var plug and play da delenr og boschnr var det samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk dette?

Motorkode?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.