#1 Skrevet September 11, 2015 Hei, har en 2009 audi a5 2,0tfsi q, hatt bilen i ett års tid uten problemer, og fylt servicer og oljeskift, men for ett par dager siden kom det plutselig rød varsel om at jeg måtte stoppe bilen å sjekke olje nivået, i følge peileren i MMI systemet er oljenivået ok: klø :, skjedde igjen i dag og nå har det kommet opp lys om avgasskontroll systemet i dashboardet. kan det være andre oljenivåer som gir utslag? det er en 2,0tfsi q og trodde jeg var heldig siden den ikke er så hardt rammet av oljekonsum som mange av samme type vistnok er, men er ikke så sikker på om jeg føler meg like heldig lenger. tror jeg lister bilen inn på møller på mandag, men er det noen som har noen tips til noe jeg kan kontrollere selv? på forhand takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2015 Har vært borti samme problem før der løsning har vært å skifte panserlås (jepp panserlås). Men tror nok at den motorlampen er en annen feil, men det finner de fort ut av hvis du får en diagnose på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...