#1 Skrevet September 12, 2015 Har en audi a2 1.4 16v aua som registerreim raste på. Byttet alle ventilene og tettninger. Satt alt på merkene sine og prøvde å fyre den. Den startet ikke. Går rundt ingen ulyd. Tenkte jeg hadde satt kammene 180 grader feil, så snudde disse men fortsatt ikke start. Får bensin og gnist. Noen erfaringer? Noen tips. Har foresten komp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2015 sjekk at reimhjulene faktisk står riktig. sjekk igjen og igjen spesielt da du har både bensin å gnist. burde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2015 Blir helt grønn jeg. Sjekket de merkene 100 ganger nå. Får fortsatt ikke start.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2015 Du bruker kam verktøy når du låser kammene ? 1.4 16V er spesiel og time inn. Og nedre reimhjul er også litt spesielt.... Om timing blir feil på 1,4'n men bilen går kan man få feil på manifold trykk og motorlampe som lyser, da står kammene litt feil, men bilen går...vært borti flere ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2015 Fortsatt ikke startet... Brukte låse verktøyet som er avbildet over her. Sjekket kompensasjon med måler idag. Bsyl 4 er på 75. De andre ligger på ca 125-150 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2015 tatt rotta på noen ventiler? (igjen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2015 Ser sånn ut ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2015 Om du forsøkte og vri kammene 180 grader og forsøkte og starte så er det nok fare for det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2015 Hvordan gikk det her ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2015 Tok av toppen igjen. Og fant ingen feil med ventilene. Men når jeg målte på stemplene så er stempelet på syl 4 forsøvet ned. Forklarer dårlig komp. Bilen ble flyttet til bak garasjen i påvent på tid igjen ☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 1, 2018 Når raste regreim? Altså kmstand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...