Anbefalte innlegg

Jeg mener på å ha sett i et blad eller på en internettside, at noen selger klare emner til å slipe til de fleste årsmodeller... slik at jeg på corradoen kan få den nye type nøkkel som flipper seg ut av fjernkontrollen... noen som vet hvor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg et ledende bud på 6 eur!! men hva betyr dette?? har ikke trykka enda da, siden jeg ikk vet hva det betyr...:

Wenn Sie auf „Gebot bestätigen“ klicken, und Höchstbietender sind, gehen Sie einen rechtsverbindlichen Vertrag mit dem Verkäufer ein. Bitte lesen Sie die Artikelbeschreibung vollständig, bevor Sie Ihr Gebot abgeben. Der Verkäufer ist verantwortlich für das Angebot, insbesondere Artikelbezeichnung und - beschreibung.

Edit: Det over her betydde visst, budet er bindene, vennlingst bekreft...

så nå leder jeg budrunda...men med 30 EURO....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Audi..? :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke så dumt, men det blir litt dumt med en fjernkontroll som låser opp bilen ved siden av, når du kommer ut om morran da.. ikke så lett å kople opp den central-låsen der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ledende bud på disse på ebay:

de har disse til alle andre biler også....

følger med ledningsnett og koblings-skjema, tiltenkt modell-tilpasset hver bil...

00_1_sbl.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.