#1 Skrevet September 13, 2015 Hva er verdien på et sett med slike uten dekk? Ingen kantkjøring eller kast, men har flasset lakk endel steder. Er med originale senterdeksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2015 Da ble det til at jeg handlet disse. Gått som vinterhjul siden '99, så salt har gjort sitt. Fikk dem for 400,- så burde vel være grei pris i det minste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2015 Betalte 3500 for slike ifjor, så det må være en grei pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 13, 2015 De trenger en runde med glassblåsing og lakk for å bli bra, men har ingen skader utover mye oksidering. Må også vrenge av dekkene som har stått på siden felgene var nye - selger hadde byttet hjul sist vinter da han syntes dekkene begynte å bli dårlige Det er seriøst de mest morkne dekkene jeg har sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2015 Hehe... Mine var omtrent nye dekk på da, har litt å si det og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...