#1 Skrevet September 13, 2015 Da er det øyeblikkelig tid for nytt lokallagstreff og vi møtes som vanlig utenfor der hvor Storcash var eller under broen rett bortenfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2015 Eg stiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2015 Stiller i ny bil. Tar med meg kompis som skal verves inn i klubben og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2015 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2015 Bra oppmøte i dag! slenger ut noen få bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2015 Ble vel helt greit dette ja, kjekt med en tur til gammelt så håper eg det fortsetter med såpass bra oppmøte! Fint noen tar litt bilder og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2015 Er det prosjekttråd på den mk4'en med 3sdm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2015 Detta såg bra ut ja :glad:og veldig bra att folk tar bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2015 Er det noen tråd på den grønne/svarte Audien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 30, 2015 http://forum.vacn.no/showthread.php?245113-Min-A4-B7-2-0-TFSI-Quattro-REVO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 30, 2015 Er det prosjekttråd på den mk4'en med 3sdm? Det lurte jeg og på, har forsåvidt ikke sett den her lokalt heller. Så jo pen ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 30, 2015 Har møtt den flere ganger på Os : )) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 1, 2015 http://forum.vacn.no/showthread.php?245113-Min-A4-B7-2-0-TFSI-Quattro-REVO Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...