Bytte foring på bærebro...

Anbefalte innlegg

Jeg har en Passat 2006 og har litt knirkelyder i rattet. Jeg har fått undersøkt problemet og jeg bør bytte foring på bærebroen (bakre foring venstre side). På VW-verkstedet koster det 4600. En annen stor verkstedkjede skulle ha det samme, mens et tredje skulle ha 2600. Jeg har egentlig ingen grunn til å tvile på det billige verkstedet. Det er selvfølgelig et godkjent verksted og jeg har brukt det tidligere med et par andre biler. Men jeg lurer på om det er "vanlig" at det kan være såpass store prisforskjeller... Kjenner at jeg ble litt i tvil likevel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer vel an på timepris, samt delepris. Regner med at f.eks Møller har en høyere timepris på sine folk enn eksempelvis SnapDrive.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om prisene inkluderer en 4hjuls kontroll? Det vil gjerne forklare noe av forskjellen.

Vil også anbefale å bytte begge sider når man først er i gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.