#1 Skrevet September 15, 2015 (endret) Hei Da noe annet har dukket opp, vurderer jeg nå salg av min 2001 mod A6 2,7 biturbo avant automat. Jeg kjøpte bilen i juni. Bilen er kjøpt ny i Norge. 3 voksne eirer før meg. Veldig godt fulgt opp. Har utskrift fra møller på alt som er gjort med bilen opp igjennom årene. Km stand er nå 198000 km Bilen er svart med beige/creme skinn interiør. Veldig pen inne Bilen har mye utstyr, men ikke soltak. HAr stort Bose anlegg Helt original. Ikke senket, ikke chippet/trippet. I sommer byttet jeg olje og filter på både motor og automat kasse Har også nettopp skiftet en luftpumpe som pumper lust inn i innsug når man starter opp bilen. dette kostet meg 5000,- Bilen har litt rust nederst på begge frem dører, ned mot lista. (Typisk A6 av denne årgang, etter det jeg har forstått) jeg betalte selv 60 tusen for bilen, og den selges for samme sum ved rask avgjørelse. meget bra bil som man ikke merker km stand på Bilder kommer etterhvert Svein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...