#1 Skrevet September 15, 2015 Hei! hva om vi slenger ut bilder av bilene våre her? Så kan det jo hende vi klarer og hilse langs veien? Jeg starter med min hvertfall! FYR LØS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2015 Bra tiltak! Her er min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2015 ja, syns det! selvom jeg tok ideen fra Agder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2015 Kul Tråd Her kommer noen bilder fra min Golf GTI 16V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2015 ENDA kulere bil spør du meg Denne var STRØKEN! Kul Tråd Her kommer noen bilder fra min Golf GTI 16V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2015 Takk for det. Gøy å høre at du synes den er fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2015 leste gjennom tråden din nå, og detaljnivået er helt perverst! likte også at du har bytta til original eksos! Ser så mye bedre ut enn de tjukke tutene som var der før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 2, 2015 Golfen solgt! VW Bora 1,9TDi 4MOTION henta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2015 finnes det ingen flere biler på Romerike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 6, 2015 Hippi conteineren min og bruksbilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 6, 2015 Fikk dessverre ikke til å snu bildet på ipad'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 6, 2015 Her er mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 7, 2015 Der ja! trodde det ikke var flere biler på romerike jeg nå begynner det å hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 17, 2015 Jeg har en Corrado. Dog uten skilt så er svært lite på veien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 20, 2015 Bilen har fått på tusenmetere etter bilde ble tatt. Trur jaggu vi vaska bil ved siden av hverandre idag Richard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 20, 2015 Her er mine biler. Går i Volkswagen Golf MK2 91 modell. Kjent som "Ghost" her på forumet. Rullende prosjekt. Golf Mk4 1.9 TDi 4motion. Står på verkstedet og pusses opp Sliten caddy. 1.9 TDi 2008. Rullende prosjekt/Vinterbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 21, 2015 [ATTACH=CONFIG]231587[/ATTACH] Bilen har fått på tusenmetere etter bilde ble tatt. Trur jaggu vi vaska bil ved siden av hverandre idag Richard Gjorde vi det? Kan ikke huske å ha vaska bil i går men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 22, 2015 Mulig det var noen andre, men bilen var vaffal ganske lik din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 22, 2015 Ikke så mye ute å kjører dessverre, men prøver å møte på Cars & Coffee ved Sharif nå og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...