Orginale RS6 Generasjon 1 felger

Anbefalte innlegg

Heisann.

Kjøpte meg ett sett Rs6 gen 1 felger 8,5x19" ET35 å lurer på om de kan være orginale.

De har senterhull på 57.1mm så trenger ikke senterringer på vag men trodde replikafelger hadde større hull for å passe flere biler? Det står også RS6 inni felgen. Hva kan disse evnt være verdt om de er orginale?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I originale felger står det gjerne et VAGnummer og VW/Audiemblem, men finner du de her, kan det jo være et unntak. :)

(Ser nok ut som at originalfelgene kun kom i 9x19)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel kun to varianter i 19", 9x19 ET35 og ET44, sistnevnte til A8. I tillegg kom det noen forskjellige varianter i 18".

Originalfelger har delenummer på innsiden samt Audi logo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.

Kjøpte meg ett sett Rs6 gen 1 felger 8,5x19" ET35 å lurer på om de kan være orginale.

De har senterhull på 57.1mm så trenger ikke senterringer på vag men trodde replikafelger hadde større hull for å passe flere biler? Det står også RS6 inni felgen. Hva kan disse evnt være verdt om de er orginale?

Jeg kjøpte RS6-1 før sesongen i fjor, og de har også korrekt diameter på senterhull på tross av at de er uoriginale...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok;) takk for svar;)

Replika og kopi er vel 2 forskjelli ting?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok;) takk for svar;)

Replika og kopi er vel 2 forskjelli ting?

Nei det er det samme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2 sett RS6 v1 (18" + 19"). Replica alt sammen og korrekt senterhull. Så trenger ikke være originale. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.