#1 Skrevet September 15, 2015 Heisann. Kjøpte meg ett sett Rs6 gen 1 felger 8,5x19" ET35 å lurer på om de kan være orginale. De har senterhull på 57.1mm så trenger ikke senterringer på vag men trodde replikafelger hadde større hull for å passe flere biler? Det står også RS6 inni felgen. Hva kan disse evnt være verdt om de er orginale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2015 I originale felger står det gjerne et VAGnummer og VW/Audiemblem, men finner du de her, kan det jo være et unntak. (Ser nok ut som at originalfelgene kun kom i 9x19) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2015 Var vel kun to varianter i 19", 9x19 ET35 og ET44, sistnevnte til A8. I tillegg kom det noen forskjellige varianter i 18". Originalfelger har delenummer på innsiden samt Audi logo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2015 Heisann. Kjøpte meg ett sett Rs6 gen 1 felger 8,5x19" ET35 å lurer på om de kan være orginale. De har senterhull på 57.1mm så trenger ikke senterringer på vag men trodde replikafelger hadde større hull for å passe flere biler? Det står også RS6 inni felgen. Hva kan disse evnt være verdt om de er orginale? Jeg kjøpte RS6-1 før sesongen i fjor, og de har også korrekt diameter på senterhull på tross av at de er uoriginale... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2015 Ok;) takk for svar;) Replika og kopi er vel 2 forskjelli ting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2015 Ok;) takk for svar;) Replika og kopi er vel 2 forskjelli ting? Nei det er det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2015 Jeg har 2 sett RS6 v1 (18" + 19"). Replica alt sammen og korrekt senterhull. Så trenger ikke være originale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...