#1 Skrevet September 15, 2015 Hei. Har nå byttet speil på min golf mk2 og selve justeringsknotten sitter løst(Gjorde det før jeg byttet speil også). Det virker som jeg mangler noe som skal låse den fast. Den sitter i selve sporet, men den kan ikke brukes for da sklier den bare inn i døren. Er sånn på begge sider. Er det noen der ute som vet hva som skal sitte her? Justeringsknotten i plast er ikke sterk nok alene til å holde dette på plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2015 Det skal en stor mutter på der. Det er gjenger på den som tres igjennom hullet den sitter i. Den mutteren pleier å følge meg når du kjøper nytt speil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2015 Du ser mutteren på bilde her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2015 Det skal en stor mutter på der. Det er gjenger på den som tres igjennom hullet den sitter i. Den mutteren pleier å følge meg når du kjøper nytt speil. Okey.. Da må jeg prøve å finne disse nye et sted, eller høggern i tilfelle.. Fulgte dessverre ikke med mutter på disse nye speilene og på de gamle var det ingenting. Kan sikkert bare sette på hvilken som helst mutter men syns det er greit med original løsning. Takk for info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...