#1 Skrevet September 15, 2015 Hei, har en kompis som har byttet til større dyser og bensinstrykksregulator på sin 1.8t agu motor. har dette noen hensikt, eller blir blandingen av bensin\luft feil? bilen går friskere enn standard virker det som...noen erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2015 Ingen hensikt om det ikke er matchet med chip for disse dysene og bensintrykket, snarere tvert i mot. Hjernen klarer å kompensere noe ved hjelp av lambda, men ikke nødvendigvis alt. Kommer an på hvor mye bensintrykket er justert opp og hvor store dysene er. Dette er en grei måte å få motorras på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2015 takk skal du ha for svar Frode! Men da dropper jeg det, og kjører heller std dyser, std turbo (enn så lenge) og chip. Ingen hensikt om det ikke er matchet med chip for disse dysene og bensintrykket, snarere tvert i mot. Hjernen klarer å kompensere noe ved hjelp av lambda, men ikke nødvendigvis alt. Kommer an på hvor mye bensintrykket er justert opp og hvor store dysene er. Dette er en grei måte å få motorras på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...