#1 Skrevet September 16, 2015 (endret) Hei. Er på utkikk etter litt deler fra Golf 2. Gulvteppe. Komplett sett, helst svart. (Har skaffet)Hattehylle. Helst svart uten hull til høytallere (Har skaffet)Hyllene på siden som holder hattehyllen oppe Original luffilterboks med rør Deksler som går under/rundt rattet og den hyllen/dekselet som er foran sikringsboksen. Original pyntelist som skal gå rundt spiller Original girkule Original mutter til justeringen på sidespeilene Gulvfeste der framsetet sin skinne går imellom(fremste punkt. Er sveiset i gulvet) Noen som har i nærheten av Oslo/Akershus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2015 Ingen som har noe av dette i Akershus/Oslo område? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2015 Det meste av dette får du på typ-17.de og noe møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2015 Jeg har stort sett dette på min delebil som står her i elverum.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2015 Jeg har stort sett dette på min delebil som står her i elverum.... Sendt deg en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...