#1 Skrevet Juni 13, 2005 Kanskje vi kan gjøre noe tilsvarende som sist at vi drar på Værste og kikker på bilder fra treff (eks. BugRun). Vi sees! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2005 Kanskje vi kan gjøre noe tilsvarende som sist at vi drar på Værste og kikker på bilder fra treff (eks. BugRun). Vi sees! Faen te mas da... Tar alle med en polerklut, kan vi ha fellespolering av cabben min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2005 God ide. Spesielt om noen har bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2005 God ide. Spesielt om noen har bilder;) Jeg har ihvertfall en bærbar PC og en 19"LCD jeg kan drasse med meg. Har derimot ingen bilder fra treff iår (bare noen 100 einser pics) men har spurt Thomas og Arild om bilder!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2005 Tar med Wörthersee og Bug Run! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2005 Da er det i boks.... Jeg tar med HW og Arild bilder. Håkon Popcorn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2005 Jeg kommer også.. i pappas Bora.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2005 men det var møte på mc D i vestby først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2005 men det var møte på mc D i vestby først? Jepp, vi møter der først og gæsser bort på Værste når troppene er mette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 14, 2005 Jepp, vi møter der først og gæsser bort på Værste når troppene er mette Da slipper jeg og kjøpe inn popcorn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 14, 2005 Da slipper jeg og kjøpe inn popcorn? Man har da desert mage! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...