Anbefalte innlegg

Da var tiden for styling på Audien min.. da jeg hadde prøvd å lakke RS fronten jeg skal ha på (ute hell) så måtte jeg pusse den ned igjen, da jeg var ferdig med dette skulle jeg slenge på noe sprøytesparkel igjen (samme som jeg hadde brukt tidligere, før jeg lakka) da dette kom på reagerte det litt kan dere si...: bh : : bh : det ble STORE skader på fangeren min, det som er litt snålt er at når jeg lakka fangeren så reagerte ikke lakken med sparkelet, Men nå derimot reagerer sparkelet med lakken som er igjen etter pussinga... : gråter :

 

Hva kan dette skyldes ??

 

Noen som har testa å sandblåse en fanger? blir det bra ??

 

: rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sandblåsing vil ikke fungere... 400 papir og eksentersliper, så er den jevn og fin på 10 minutter.. spiser som bare det.. så avslutter du med 6 eller 800.. grunning, og lakk.. ferdig..

og få tak i kompressor og sprøyte.. boks blir ikke fint uansett... Trikset er å bruke komponenter fra ett merke når du lakkerer/sparkler/grunner... glasurit eller ppg for eksempel.. kjøp alt på samme verksted, så slipper du reaksjoner..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, jeg får prøve jeg... begynner å bli små lei av hele skiten.. hehe.. men da blir det pussing i noen uker på meg :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt.. kompressor og eksentersliper, så er det gjort på en time :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt.. kompressor og eksentersliper, så er det gjort på en time :)

 

Njaaaa.... vet nå ikke helt der.. jeg må ikke gå gjennom gelcoten som er på fangeren, da må jeg stresse enda mere.. men jeg får heller ta tiden til hjelp og pusse forsiktig ned så jeg ikke ødelgger mer enn jeg jeg allerede har gjort.. hehe

 

Blir nok enda en stund til jeg får stasjet på bilen... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.