#1 Skrevet September 17, 2015 (endret) Dette var i utgangspunktet en komplett og fungerende 1987 2.2 10v sugemotor (kode KZ, 115hk). For 6-7 år siden demonterte jeg toppen, etter det har bunndelen stått urørt i garasjen. Ukjent stand nå. Er det noen som har bruk for dette? Selges billig. Jeg trenger plassen. Jeg har også 10v topp fra MC-motor som er skakk og/eller sprukket og diverse løse deler fra sugemotoren. Delene ligger i Holmestrand. Tlf. 4020 2818 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2017 Jeg fant igjen denne innerst i garasjen. Gis bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2017 Skulle sagt ifra da jeg var hos deg i går hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2017 Skulle sagt ifra da jeg var hos deg i går hehe. Du skulle spurt .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...