#1 Skrevet September 18, 2015 Ettersom bilen treng litt pleie i form av nytt hjullager så lurte eg på om nokon har ein moment tabell eller veit momentet som skal vere på den store senterbolten ? Stor skummel umbrako. All hjelp mottas med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2015 Er det det som er Front og Rear hubs tro..?(etter å ha googla så er dette riktig) Om det er det så står det i Autohidden at du må huske å bruke nye bolter(de følger vel med lageret, vertfall gjort det på de bilene jeg har skiftet på), dra til med 200Nm + 180 grader. Nå gjaldt dette A6 quattro fra 07 da, siden min autohidden er litt gammel så A5 ikke er med, men regner med det er i det området.. Jeg har aldri dratt til disse med moment.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2015 Googla litt og fant plutseli denne : http://www.audizine.com/forum/showthread.php/360253-Front-wheel-bearing-replacement Her er det oppgitt til : 145 ft/lbs. som ska vere ca 197 nm Så tenkjer eg går for ca 200 , så skal det vel halde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...