#1 Skrevet September 18, 2015 Er det noe inntresse for gruppe kjøp av råder til vw audi ? Satser på pris godt under 1000 kr pr råde . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2015 10vt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2015 Kan prøve skaffe alt folk vil ha .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2015 Jeg kan fort være interessert i noe 144mm saker, gitt at IMSA veiven har tilsvarende AAN mål. Send meg derfor PM eller noe her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2015 Jeg er med,aan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2015 Har du noe ide om materialvalg, vekt, osv for en typisk 144mm råde som vil tilbys her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2015 Nå selger jo Rosten performance råder til denne summen da... Uten gruppekjøp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2015 Spørst hva man mener med godt under da .. hav tar han for 5 stk da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2015 Får ta kontakt og spørre han da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 22, 2015 Ola , vekt på en standard råde var 540 gram 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 22, 2015 40CrNiMoA(4340) Forged Steel Og meningen med dette Gruppe kjøpet er å kunne få lagd opp noe special om noen vil ha til en fornuftig pris også , også lettvekts saker og i alle "fasonger" og med smøring til kryssbolt , som dem fleste selger uten . Dette har Audi orginalt . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 22, 2015 Er ikke meningen å ødelegge gruppe kjøpet dit, men når man har en leverandør i Norge som levere til mer eller mindre samme pris om ikke enda bedre... Og der er det også muligheter for å få på mål, man kunne til og med kanskje hørt med ham om er gruppe kjøp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 22, 2015 Godt mulig det , Jeg tenker bare 1 mindre ledd gir bedre pris , men han er selvsagt stor kunde så får en grei pris da . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 22, 2015 Vanskelig si noe pris når man ikke vet hvor stor intresse det er , men ved 50 stk da og I-råder feks , 700 pr stk . H råder er vel muligens enda billigere . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 23, 2015 (endret) Jeg "holder med" Marius her. Det finnes endel tilbydere av 4340 H-råder (dels også I/X) som kommer med ARP 2000 bolter og er angitt til maks 800hk/9000rpm (gjelder andre ARP bolter dog, ARP 2000 er vel til 600hk eller noe sånt noe). Dersom pris er viktigste faktor for råder, får man jo pakker med 144mm/20mm H-profil råder til typiske €250-300. Vekt ser jeg sjelden på disse, men de få som opplyser om dette er typ 550gram ekskl. ARP boltene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 23, 2015 Ok . Da kjøper jeg heller mine special råder eventuelt jeg sku trenge selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 24, 2015 Til den som er inntrisert så har jeg fått en ca pris på 650 kr med smøring opp til kryss bolt H-råder eller I-råder . Ved 50 råder det da . Uten smøring noe billiger kansje 100 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 5, 2016 Noen som er intrisert i råder til 5 cyl ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 27, 2016 hva er prisen for 5 stk 144mm råder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 27, 2016 Har drevet forhandlet pris over lengre tid . Men pga lite inntresse så har jeg ikke kjøpt inn noen . Men prosen jeg har fått var vel ca 40 dollar pr stk pluss frakt og moms . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 8, 2016 hva er forskjell på I-råder og H-råder? kan være interessert i 5 stk råder til 10vt MC motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 14, 2016 Hvilken produsent gjelder dette? Specs? Kan være interessert i H-profil til AAN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 14, 2016 Ble avsluttet pga for lite intresse . Men jeg kan skaffe til ok pris fra en annen leverandør som ikke krever så mange set. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 4, 2016 Kan du skaffe Råder for en Audi 2003 1.8TQ med Motor BFB? Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 4, 2016 Sikkert mulig men kan ikke konkurere mot billige ebay råder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...