#1 Skrevet September 19, 2015 Halloen! [emoji2] Noen av dere glupinger som vet hvor man kan få tak i en litt mer sportslig eksos til denne bilen? Jeg tenker noe fra cat og bakover, helst med doble endestusser som peker rett ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2015 om du bare er ute etter litt morsom lyd kjøp et slikt leketøy. mye billigere og enklere og latterligere : Eller om du skal i bursdagsselskap: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2015 Heheh! Artige påfunn, men dieselmaskiner høres ikke bra ut uansett hva man gjør, så dette er kun for utseendes skyld. Tenkte noe som dette: Finnes drøssevis av alternativer til vanlige biler uten firehjulstrekk, men med 4M blir det straks litt vanskeligere å finne noe brukbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2015 Du får faktisk kjøpt eksos"tuter" som kan skrus på eksosen du har fra før av. De er vinkla, så de stikker utenfor fangeren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2015 Blir ikke det fort litt jalla da? Men jeg har ikke noe hastverk, da det er nok å gjøre på den før dette blir prioritert. Kan jo være jeg finner noe skikkelig innen den tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...