#1 Skrevet September 20, 2015 Har ei rs2/s2 overføring tilovers ikke spakstell og plate på kasse Hbo 2000,- kan selges ferdig med nytt oppgraderings kit for 3100,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2015 Har igjen 2 halve overføringer, bare staget ut fra girkasse ikke inn på spakstell har ett spakstell også, ligger dog i Ålen Bud ønskes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 25, 2015 Bud ønskes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2016 Har igjen 2 halve overføringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2016 Kan du legge ut bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2018 Har 2 komplette s2/rs2 overføringer med plate på girkasse, mener jeg har 2stk spakstell med 6trinns kule Fant også igjen ei halv overføring, fremre delen. Må overhales Vurderes solgt til rett pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2018 Hvor mye for en komplett med spakstell og girkule? ☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2018 usikker på pris, mener å huske at jeg gav en arm og ei nyre for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2018 byr 3500,- for 1stk komplett sett med giroverføring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2018 Bud notert bilde av giroverføring har du sett på face 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 26, 2018 link til fb bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 26, 2018 Ligger på Audi s2/rs2 sida Skal se om jeg klarer å få lagt inn link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 29, 2018 Noe nytt her? [emoji846] Sent fra min F8331 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 1, 2018 sender deg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...