#26 Skrevet Oktober 3, 2015 Ser eg ikke e blitt oppført som tilskuer [emoji1] men kommer og lurer om eg kan ta med to kompiser? [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 4, 2015 Prøver å få tatt meg en tur med Hybriden ! Hadde vert artig å se om den er like sprek som Espen sin S3 :-) (under 2000 omdr)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 4, 2015 Da er det 1uke igjen gutter og jenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 4, 2015 Ser eg ikke e blitt oppført som tilskuer [emoji1] men kommer og lurer om eg kan ta med to kompiser? [emoji4] Hei, stikk innom. Ta med kameratene dine Husk at det er vervekampanje http://vacn.no/artikler/14-vacn/451-vervekampanje-2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 4, 2015 Svarte, tenkte ikke på at det er høstferie og jeg er på reis med ungene: faint : Så da utgår jeg som tilskuer: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 5, 2015 Meg og Trude`n stiller som tilskuere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 7, 2015 nermer seg no! må bare huske å plugge stikkontakten i fredags kveld å passe på at batteriet er fullt lørdags morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 7, 2015 Dessverre så gikk det gale da jeg skulle gjøre klar bilen, så jeg blir nok bare tilskuer. Rekker ikke å bli ferdig før lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 7, 2015 har du plass til en golf vr6 ?? da stiller jeg gjerne med denne men stiller uansett opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 8, 2015 Har en rs6 som skulle vært på rullen om det er plass [emoji4] vi kommer no uansett , så hvis muligheten byr seg så er den der [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 9, 2015 Blir det noe samlet kjøring fra en eller annen plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 9, 2015 Veit ikkje kor langtid da tar ut dar men. me kan vel møtast på "treffplassen" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 9, 2015 Eg reiser ut tidligere for å hjelpe til å gjøre klart der ute 😃 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 9, 2015 Møtes Kl 11 på Treffplassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 9, 2015 Eg har svart på facetråden,men eg og kjem for å sjå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 10, 2015 Jeg blir litt forsinket ut, fikk nye senter delen til turboen i dag kl 10, blir litt hektisk skruing nå før jeg kjører[emoji28] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 10, 2015 Stå på 😉 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 10, 2015 Takker for fin dag med fine biler! Og folk vil oppfordre de som tok masse bilder om å sende det til treffpunkt redaksjonen med en liten tekst attåt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 10, 2015 Flott dag, masse flott biler og meget bra oppmøte! Takk til sbt og de andre som hjalp til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 11, 2015 Takk for oss! Var kjempe kjekt å være med på dette! Jeg er lett med neste gang hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 12, 2015 Ingen som tok noe bilder a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 12, 2015 Sikkert mange som tok bilder av Peters a5 3.0 tdi ,men er vel bare svartrøyk å se der Meget rå bil ,med masse riktige oppgraderinger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Oktober 12, 2015 Sikkert mange som tok bilder av Peters a5 3.0 tdi ,men er vel bare svartrøyk å se der Meget rå bil ,med masse riktige oppgraderinger! Hehe, ikke rart den røyker med 1.65 - 1.69 bar ladetrykk. Det må opp 😂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Oktober 12, 2015 Blir spennende å se hva den ender på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Oktober 12, 2015 Blir spennende å se hva den ender på Spent selv, når Ingve er ferdig med programvaren, så blir det bra 😄 Ingve gjør eg sykt bra jobb 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...