#1 Skrevet September 21, 2015 (endret) 2 stk org 80/90 quattro felger til salgs en som ser ny ut og en brult med halv slitte dekk kom og hent helt gratis tlf 92666255 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2015 opp kom men bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 22, 2015 kom og hent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2015 Skulle gjerne ha hentet om det var litt nærmere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2015 er vel på tde at noen henter disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2015 Tar de veldig gjerne jeg om det er mulig å få sendt de med "VACN-ekspressen" Men å kjøre til deg bare for å hente dem, det har jeg desverre ikke tid til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2015 fiks transport så er det bare og ta dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2015 Bare av nysgjerrighet, har du et bilde av hvordan disse felgene ser ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 18, 2015 Bare av nysgjerrighet, har du et bilde av hvordan disse felgene ser ut? Originalfelg på mange 80-talls Audi, her vist i 6x14 på en Coupe quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 18, 2015 Har 3 sånne i 4x108 mener jeg på.. Kan få de også. Skal sjekke hva som står på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 22, 2015 Hei Lars Erik Hvor i Hokksund er dette? . Kjører forbi hver dag og kunne tenkt meg slike på audi 90 min. Rolf Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 22, 2015 Sender du oppover Kjell K?? Rolf Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 22, 2015 Sender du oppover Kjell K?? Rolf Erik Hvis ikke Per kommer å henter dem eller ordner transport kan jeg sikkert sende til deg ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 23, 2015 er på røren i hokksund ring så får du adr mi og jeg kan fine dem frem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 23, 2015 Hvis ikke Per kommer å henter dem eller ordner transport kan jeg sikkert sende til deg ja. Send til ham du, jeg har et par ledetråder på slike felger andre veier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 23, 2015 Skal jobbe nedanfor fra onsdag Lars Erik. Ringer deg i løpet av dagen. Rolf Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 24, 2015 Felgene er fini fram. Så skal du få dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...