#1 Skrevet September 21, 2015 Hei. Er det noen her som kan hjelpe meg å lese ut feilkoder på skoda octavia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2015 Kan ta med vagcom en dag å hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2015 Ok. Når? Hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2015 Når og hvor passer det deg? Pendler til Oslo så kan stoppe langs veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2015 Kan vi ta det på mandag? Møtes på mc donald når du passerer eller når oslo har treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2015 Jeg kan gjøre det på treffet på mandag jeg Morten. Min ligger alltid i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2015 Den er god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...