Anbefalte innlegg

Selger nå vår A3

 

 

Beskrivelse

 

Pen 3-Dørs 2010 modell Audi A3 selges.

Bilen er meget pent brukt og har gått som bil nr 2 i familien - dvs med få kilometer kjørt og dertil lite slitasje. Fargekombinasjonen Ibishvit med sorte detaljer passer denne bilen meget godt, spesielt i sammenheng med det sorte og grå interiøret. Bilen har ekstra tonede ruter på sidene bak og i bakluke, noe som fremhever den hvite fargen ytterligere. Xenonlys bidrar til god sikt og et oppdatert utseende.

 

Bilen har svært lite slitasje og fremstår som meget pen både innvendig og utvendig. 1,6 liters TDI motoren som den er utstyrt med er kvikk og behagelig, samtidig som den er svært drivstoffgjerrig. Bilen har et sportslig utseende, dette gjenspeiles også i kjøreegenskapene. Den er tett og fin og kjøre, og fremstår ikke som slitt eller nedgradert på noen måte. Bilen har oppvarmede sidespeil, noe som kommer godt med på kalde vinterdager.

 

Utstyrsliste ihht da bilen ble bestilt:

 

Aluminiumsdekor

Audi hill hold assist

Ekstra mørke ruter

Lyspakke teknikkpakke

Midtarmlene foran

Norsk utstyr

Oppbevaringspakke

S line takkantspoiler

Sol-/vippetak i glass

Sportsratt med flat bunn

Teknikkpakke

Uten motorbetegnelse

 

Siste service på bilen ble tatt 11.09.2015. Det ble da skiftet olje, oljefilter, bremsevæske, drivstoff/luft - og kupèfilter. Dette ihht servicegefte. Det ble ikke påvist feil eller mangler da servicen ble tatt. Neste service skal utføres på 90.000 km.

 

 

Sist Eu kontroll ble foretatt 14.05.2014 - ingen mangler påvist. Frist for neste kontroll er 31.08.2016

 

Prisantydning: 163.500,- inkl. omreg.

 

Årsaken til at bilen nå skal selges er at behovet for to biler har bortfalt - dette fordi jeg jobber 2/4 turnus. Jeg/vi har vært meget fornøyd med bilen, og kan varmt anbefale den videre.

 

I friperiodene mine svarer jeg på mobil og mail. Når jeg er på jobb kan jeg nås på 52016291, pluss mail.

 

Link til Finn.no - med flere bilder: http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=64692628

Bilder av Interiør kommer ASAP.

Audi Side.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.